Timeplan


 

                                                  Timeplan 2019

                                                                             Gjelder fra 25.02.19

                                                                            

                 

                                          

 

 

 

 

 

        Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

09.00

BB Athletic

Trine


09.00

Aerobic/styrke

Trine


06.30

MorgenSykkel

Vivian

10.10

GodtVoksenSykkel

Trine


10.10

GodtVoksenSykkel

Trine


09.00

BB CenterCore

Sølvi

10.30

GodtVoksenSirkel

Trine


10.30

GodtVoksenSirkel

Trine


            10.10

      CB-Puls Easy

            Trine





            10.30

         CB-Core

            Trine

18.00

Step

Trine

17.00

Sykkel

Sølvi

18.00

BB RAW 45

Trine

17.00

Sykklel

Vivian


18.45

Bodypump

Grethe

18.00

Pilates

Sølvi

18.45

KOM I GANG 30

Trine

18.00

Bodypump

Grethe



19.00

Boxpuls

Pål

19.30

Yoga

Eva









Sal: Nivåer og farger:

 

Gule timer

Gule klasser gir allsidig og morsom kondisjons- og styrketrening for ”alle”.

Et nivå som kunden kan tilpasse til sitt eget kondisjons- og koordinasjonsnivå. Styrkedelen vil foregå med moderat belastning og baseres på utholdende styrketrening. Det vil bli benyttet enkle redskaper som matte, strikk, løse vektskiver og egen kroppstyngde og fokuset er skadeforebygging og oppstramming av div muskler / muskelgrupper.


 

Orange timer

De orange klassene er trening med intensitet og enkelhet som hovedfokus. De er enkle i form, med høy treningseffekt og rå treningsglede som den viktigste målsetningen. Orange timer er enten en kombinasjon med kondisjons- og styrketrening eller ren styrketrening. Hovedmålgruppe er trente personer som ønsker en solid treningsøkt og fordi koordinasjonsnivået er lavt er dette timer som fenger en stor målgruppe. Styrketreningen foregår stort sett, ved bruk av vektstang og frivekter med funksjonelle øvelser for ulike muskler/muskelgrupper.

 

Røde timer

Røde timer i sal er danseinspirerte klasser som passer for de som er glad i trinn og koreografi. Koordinasjonsnivået er noe høyere enn på en gul time. Målet med en rød klasse er å trene utholdenhet på en morsom måte.


 

Blå timer

Intensitet og treningseffekt er stikkordet. Her kan du regulere belastningen på sykkelen selv, derfor passer timen for de fleste. Instruktøren gir anbefalinger underveis ang belastning og treningsintensitet.

 

Hvite timer

Trening for kropp og sjel med vekt på funksjonell styrke og beveglighetstrening, med hovedfokus på kjernemuskulatur. Øvelsene forgår rolig og er skånsomme for kroppen.


Grønne timer

Time med kondisjons- og styrketrening for ”alle”, uten hopp.

Dette er timer hvor instruktøren tilrettelegger ut i fra kundens nivå. Timen passer derfor både for nybegynnere og for de som har trent en stund. Fokus på timen er kondisjon, styrke, balanse, avspenning. Moderat volum på musikken.