Timeplan


 

                                                  Timeplan Sommer 2019

                                                                                     

                                                                

                 Gjelder fra  01.07.19           

                                                            

Påmelding til timene i sommer.

Send sms til tlf 40556955 , minimum 3 påmeldte for at det skal bli time.

Du må melde deg på innen kl.12.00 for timer som starter kl.18.00 eller senere

og innen 21.00 kvelden før, for timer som starter kl.09.00



Uke 27 og 28

Mandag  kl.09.00  Fatburn m/ Ulla

                             kl.18.45  Bodypump m / Grethe

Onsdag   kl.09.00  Fatburn m / Ulla

                 kl.18.00  Fatburn m / Ulla

           Torsdag  kl.18.00  Bodypump m / Grethe

Fredag   kl.09.00  Fatburn m / Ulla


Uke 29

Mandag kl.09.00 Fatburn m/ Ulla

   Onsdag   kl.09.00 Fatburn m / Ulla

                    kl.18.00 Fatburn m / Ulla

                                                                                     Torsdag   kl.18.00 Aerobic / styrke m / Trine

Fredag kl.09.00 Fatburn m / Ulla

                

                                       Uke 30 og 31 tar vi sommerferie fra saltimer og senteret er ubemannet denne perioden.

Åpningstidene med nøkkelkort går som normalt hele sommeren.

Åpent fra kl.05.00- 23.00 hver dag.

Har du behov for å kontakte oss utenom våre bemannede åpningstider.

Kan du sende mail til andebu@ahts.no eller ringe Trine mobil 40556955


Ønsker dere alle en riktig God Sommer

Mvh Team AT



                 

                                          

 

 

 

 

 


Sal: Nivåer og farger:

 

Gule timer

Gule klasser gir allsidig og morsom kondisjons- og styrketrening for ”alle”.

Et nivå som kunden kan tilpasse til sitt eget kondisjons- og koordinasjonsnivå. Styrkedelen vil foregå med moderat belastning og baseres på utholdende styrketrening. Det vil bli benyttet enkle redskaper som matte, strikk, løse vektskiver og egen kroppstyngde og fokuset er skadeforebygging og oppstramming av div muskler / muskelgrupper.


 

Orange timer

De orange klassene er trening med intensitet og enkelhet som hovedfokus. De er enkle i form, med høy treningseffekt og rå treningsglede som den viktigste målsetningen. Orange timer er enten en kombinasjon med kondisjons- og styrketrening eller ren styrketrening. Hovedmålgruppe er trente personer som ønsker en solid treningsøkt og fordi koordinasjonsnivået er lavt er dette timer som fenger en stor målgruppe. Styrketreningen foregår stort sett, ved bruk av vektstang og frivekter med funksjonelle øvelser for ulike muskler/muskelgrupper.

 

Røde timer

Røde timer i sal er danseinspirerte klasser som passer for de som er glad i trinn og koreografi. Koordinasjonsnivået er noe høyere enn på en gul time. Målet med en rød klasse er å trene utholdenhet på en morsom måte.


 

Blå timer

Intensitet og treningseffekt er stikkordet. Her kan du regulere belastningen på sykkelen selv, derfor passer timen for de fleste. Instruktøren gir anbefalinger underveis ang belastning og treningsintensitet.

 

Hvite timer

Trening for kropp og sjel med vekt på funksjonell styrke og beveglighetstrening, med hovedfokus på kjernemuskulatur. Øvelsene forgår rolig og er skånsomme for kroppen.


Grønne timer

Time med kondisjons- og styrketrening for ”alle”, uten hopp.

Dette er timer hvor instruktøren tilrettelegger ut i fra kundens nivå. Timen passer derfor både for nybegynnere og for de som har trent en stund. Fokus på timen er kondisjon, styrke, balanse, avspenning. Moderat volum på musikken.