Timeplan


                             

                                Timeplan Sommer 2019

                                                                                     

                                                            

                                                                                                           Uke 34
                                                                                  19.aug Mandag
                                                                                  kl.09.00 MRL m / Trine
                                                                                  kl.10.10 GodtVoksen Sykkel m / Trine
                                                                                  kl.10.30 GodtVoksen Sirkel m / Trine
                                                                                 kl.18.45 Bodypump m / Grethe

                                                                          

                                                                                 20.aug Tirsdag

                                                                                 kl.1800 BB RAW m / Ellen


                                                                                 21.aug Onsdag
                                                                                 kl.09.00 Fatburn m / Ulla
                                                                                 kl.10.10 GodtVoksen Sykkel m / Trine
                                                                                 kl.10.30 GodtVoksen Sirkel m / Trine
                                                                                kl.18.00 CB - Puls Easy m / Trine

                                                                                kl.18.20 CB - Core m / Trine

                    

                                                                                22.aug Torsdag 
                                                                                kl.18.00 Bodypump m / Grethe


                                                                               23.aug Fredag
                                                                               kl.09.00 BB CenterCore m / Sølvi

       

                                                                  Vi følger opp med fler timer i ukene som kommer 😀


        

 

 


Sal: Nivåer og farger:

 

Gule timer

Gule klasser gir allsidig og morsom kondisjons- og styrketrening for ”alle”.

Et nivå som kunden kan tilpasse til sitt eget kondisjons- og koordinasjonsnivå. Styrkedelen vil foregå med moderat belastning og baseres på utholdende styrketrening. Det vil bli benyttet enkle redskaper som matte, strikk, løse vektskiver og egen kroppstyngde og fokuset er skadeforebygging og oppstramming av div muskler / muskelgrupper.


 

Orange timer

De orange klassene er trening med intensitet og enkelhet som hovedfokus. De er enkle i form, med høy treningseffekt og rå treningsglede som den viktigste målsetningen. Orange timer er enten en kombinasjon med kondisjons- og styrketrening eller ren styrketrening. Hovedmålgruppe er trente personer som ønsker en solid treningsøkt og fordi koordinasjonsnivået er lavt er dette timer som fenger en stor målgruppe. Styrketreningen foregår stort sett, ved bruk av vektstang og frivekter med funksjonelle øvelser for ulike muskler/muskelgrupper.

 

Røde timer

Røde timer i sal er danseinspirerte klasser som passer for de som er glad i trinn og koreografi. Koordinasjonsnivået er noe høyere enn på en gul time. Målet med en rød klasse er å trene utholdenhet på en morsom måte.


 

Blå timer

Intensitet og treningseffekt er stikkordet. Her kan du regulere belastningen på sykkelen selv, derfor passer timen for de fleste. Instruktøren gir anbefalinger underveis ang belastning og treningsintensitet.

 

Hvite timer

Trening for kropp og sjel med vekt på funksjonell styrke og beveglighetstrening, med hovedfokus på kjernemuskulatur. Øvelsene forgår rolig og er skånsomme for kroppen.


Grønne timer

Time med kondisjons- og styrketrening for ”alle”, uten hopp.

Dette er timer hvor instruktøren tilrettelegger ut i fra kundens nivå. Timen passer derfor både for nybegynnere og for de som har trent en stund. Fokus på timen er kondisjon, styrke, balanse, avspenning. Moderat volum på musikken.